Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 219 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Board Game User Interface with a Camera
Cihlářová, Dita ; Hradiš, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
The aim of this work is to create a system that would be able to substitute a real opponent in a board game Horse Races and Bets. The game is observed by a camera that transmits images to a computer. The image is then processed and game objects are identified. After that, the application can analyse a current status of the game and decide about the next move of the artificial player. The decision-making algorithm is able to react to every game situation and thus play the game to the end. The application can be used by players that like to play Horse Races and Bets, but currently do not have an opponent, and for demonstrating the possibilities of computer vision.
Detekce chůze a stanovení počtu kroků s využitím chytrého telefonu
Kočendová, Kateřina ; Vítek, Martin (oponent) ; Němcová, Andrea (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na detekci chůze a běhu a následné stanovení počtu kroků. Testování je provedeno na několika záznamech běžné denní fyzické aktivity člověka, které obsahují úseky klidu, chůze a běhu. Záznam je snímán pomocí akcelerometru v chytrém telefonu. Pro rozlišení aktivity je použito metod s využitím průměru, variačního koeficientu a na závěr je testována metoda s využitím vlnkové transformace. Pro stanovení počtu kroků v úsecích chůze a běhu jsou využity základní statistické veličiny. Algoritmus na detekci fyzické aktivity i algoritmus pro stanovení počtu kroků jsou podrobeny optimalizaci a následně otestovány sadou signálů.
Mobilní aplikace pro notifikace při dosažení míst
Ungrová, Klára ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření jednoduché aplikace pro operační systém Android, která bude zasílat notifikace při vstupu či výstupu z uživatelem zvolené zóny a celkově ulehčovat proces informování dalších osob. Detekce vstupu/výstupu ze zóny je založena na principu geofencingu. Pro trvalé uložení jednotlivých zón je použita SQLite databáze. Při překročení hranice zóny obdrží uživatel notifikaci, jejímž stisknutím je možné odeslat zprávu druhé osobě. Tuto zprávu si uživatel může předvolit pro každou zónu zvlášť (jak pro vstup, tak výstup). Zónu je možné kdykoliv aktivovat/deaktivovat. Uživatelovi je umožněno grafické zobrazení zón na mapě. Aplikace též nabízí odeslání zkušební notifikace, na které je názorně vysvětleno, jaké funkce poskytuje. Služba, průběžně získávající polohu, běží i po odstranění aplikace ze seznamu běžících aplikací. Pro úplné vypnutí aplikace je zapotřebí zmáčknout vypínací tlačítko v aplikaci. Práce se zabývá návrhem, implementací a následným testováním vyvíjené mobilní aplikace. Finální verze aplikace je publikována v obchodě Google Play.
HTML5 aplikace pro smartphone a tablet umožňující značkování míst v mapě
Kasper, Valter ; Drahanský, Martin (oponent) ; Procházka, Boris (vedoucí práce)
Rozvoj webových technologiím na čele s HTML5 standartem, dovoluje vývoj pokročilých mobilních aplikací jen s použitím HTML, CSS a JavaScriptu. V mnoha případech je tento přístup lepší, jako vytvářet nativní mobilní aplikaci zvlášť pro každou platformu. Představíme možný postup při vývoji reálné aplikace. Aplikace bude přistupovat k periferiím zařízení jen za pomoci HTML5.
Aplikace pro prezentaci a modifikaci dat v přenosných zařízeních
Kučera, Pavel ; Ryšavý, Ondřej (oponent) ; Trchalík, Roman (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá možnostmi využití přenosných zařízení v oblasti automatizace řízení. Zadání práce vychází z reálného požadavku společnosti působící v oblasti automatizace mít k dispozici nástroj pro vzdálené řízení technologického procesu prostřednictvím PDA či mobilního telefonu. Jsou analyzovány možnosti uživatelského softwaru v současných přenosných zařízeních s ohledem na předpokládané využití. Podle specifikace požadavků je proveden návrh a implementace systému typu klient - server založeného na technologii VNC. Serverem je linuxový PC server realizovaný pomocí Xinetd a Xvnc. Jako klienti slouží dva standardní VNC klienti implementovaní modifikací softwaru volně dostupného pod licencí GPL. Jeden je určen pro zařízení s operačním systémem Windows Mobile, druhý běží na zařízeních s podporou Javy.
Technology and Society
Hrbek, Jan ; Neuwirthová, Ludmila (oponent) ; Smutný, Milan (vedoucí práce)
This bachelor thesis is focused on problems related with the most sophisticated IT technologies such as the Internet, smartphones, the Internet portal YouTube and defines terms such as YouTuber, streamer and streaming. It also deals with the way how these technologies influence people and our society. In the thesis, both positive and negative aspects of these technologies are described.
Rozpoznání dopravních prostředků pomocí signálů snímaných chytrým telefonem
Nevěčná, Leona ; Vítek, Martin (oponent) ; Smíšek, Radovan (vedoucí práce)
Díky vývoji v poslední době přibývá miniaturizovaných senzorů umísťovaných do chytrých telefonů jako jsou akcelerometr, gyroskop, magnetometr, přijímač souřadnic globálního pozičního systému (GPS), mikrofon a dalších. Použití těchto senzorů k rozpoznávání lidské aktivity, za účelem zlepšení péče o zdraví je stále více aktuálním tématem. Výhodou použití chytrého telefonu k sledování aktivity osob je, že se jedná o přístroj, který u sebe měřená osoba má a nejsou s měřením žádné dodatečné náklady, nevýhodou je omezená paměť i kapacita baterie. Proto byly vybrány pouze senzory akcelerometr, gyroskop, magnetometr a mikrofon, jejichž kombinací je dosaženo nejlepšího výsledku. Senzor GPS nebyl použit pro svou energetickou náročnost a hlavně nespolehlivost vzorkování. Z naměřených dat byly vypočítány příznaky, které byly použity pro tvorbu klasifikačního modelu. Nejvyšší úspěšnosti bylo dosaženo metodou strojového učení zvanou náhodný les (angl. Random Forest). Hlavním cílem práce je vytvořit algoritmus pro rozpoznání dopravních prostředků ze signálů naměřených chytrým telefonem. Vytvořený algoritmus zvládá rozpoznání chůze a jízdy autem, autobusem, tramvají, vlakem a na kole s úspěšností 97,4 % při validaci na 20 % pozdržených dat. Při testování na sadě dat od desátého dobrovolníka byla výsledná úspěšnost vypočítaná jako průměr úspěšností rozpoznání jednotlivých druhů přepravy 90,49 %.
Inovativní uživatelské rozhraní pro smartphone
Utěkal, Jan ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o inovativním uživatelském rozhraní pro operační systém Symbian S60 páté generace. Popisuje proces vývoje novátorského ovládání mobilního telefonu. Začíná nastíněním problematiky a pokračuje k tvorbě návrhu od dílčích myšlenek až ke konečné podobě ovládacího prvku, jehož účelem je zjednodušit a zefektivnit práci s přístrojem. Poté se zabývá realizací v programovacím jazyce Symbian C++ a testováním na skupině uživatelů. Celé téma pak uzavírá zamyšlení nad budoucím rozvojem projektu a jeho případným dalším využitím.
Návrh mobilní aplikace pro podporu webového portálu
Kovařík, Ondřej ; Štepník, Štefan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem mobilní aplikace pro běžkaře. Postupně mapuje proces vývoje; od analýzy, přes návrh, až po předpoklady budoucího vývoje. Aplikace je vyvíjena pro platformu iOS. Součástí práce je také návrh možností monetizace.
Stanovení kvality a odhad tepové frekvence ze signálu PPG nasnímaného chytrým telefonem z ucha
Ježek, David ; Smíšek, Radovan (oponent) ; Němcová, Andrea (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zpracováním a snímáním fotopletysmografických signálů (PPG), stanovením kvality PPG, odhadem tepové frekvence a možností snímat biosignály pomocí chytrého telefonu. Cílem práce je nasnímat signály PPG z ucha pomocí chytrého telefonu. Poté navrhnout algoritmus pro hodnocení kvality PPG signálů a algoritmus pro určení tepové frekvence.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 219 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.